آرنج نئوپرن کد: v404

مشخصات و موارد استفاده آرنج بند نئوپرن ورنا verna

این آرنج بند دارای سه لایه پد جهت محافظت از نواحی حساس آرنج بوده و با قابلیت تنظیم سایز طراحی شده است. بنابراین برای اکثر افراد قابل استفاده میباشد. جنس این پدها از حوله کتان بوده و ضمن سازگاری با پوست، با عبور هوا از لایه های آن، از تعریق جلوگیری میکند. این محصول در هفت سایز مختلف ارائه شده و قابل استفاده برای تمامی سنین می باشد. این محصول را میتوانید به راحتی در ماشین لباس شویی بشویید.

موارد استفاده:

  • برای بهبود ضرب دیدگی ها و آسبهای ناحیه دست و آرنج
  • محافظ مفصل آرنج در هنگام انجام فعالیت های ورزشی - کمک به بهبود حین فعالیت به عنوان محافظ
  • پیشگیری و درمان التهاب استخوان برجسته پشت آرنج
  • جلوگیری از ضعف لیگامان های اطراف آرنج - کمک به بازسازی لیگامانهای آسیب دیده
  • درمان التهاب اپی کندیل های داخلی و خارجی بازو و کمک به بازسازی آنها

 

نکات قابل توجه:

از حرارت دادن و اتو کردن محصول جدا خودداری نمایید
برای استفاده از این محصول با پزشک خود مشورت نمایید
ساعد و آرنج ها یکی از پر تحرک ترین اعضای بدن هستند و دائما در معرض تروما و کشش و فشار قرار دارند. بخشهای نرم مانند لیگمانها و ماهیچه ها بسیار آسیب پذیرتر از بخش سفت و استخوانی اند، با این تفاوت که آسیب در بافت نرم می تواند نسبت به سیستم اسکلتال درمان راحت تر و آسان تری داشته باشد. آرنج بند نئوپرن سما طب و صنعت در هنگام آسیب دیدگی و ضربه و همچنین گرفتگی بخش های عضلانی و لیگامان ها بسیار مفید است. از آرنج بند سه لایه میتوان جهت درمان التهاب های اپی کندیل داخلی و خارجی بازو استفاده نمود. این محصول برای ورزشکاران (وزنه برداران، بدن سازان و ...) در راستای برگشت عضو به حالت نرمال و عملکرد درست خود  کاربرد دارد. همچنین  در ورزشکاران یا مشاغلی که کارهای سنگین با دست و ساعد خود انجام می دهند نیز برای پیشگیری از آسیب های احتمالی بکار میرود. مواد بکار برده شده در آرنج بند شرکت طب و صنعت از بهترین مواد موجود دربازار تهیه شده و ضد حساسیت می باشد. نئوپرن وارداتی آن از بهترین انواع بوده و با یک لایه پارچه حوله ای کتان پوشانده شده که در تماس با پوست بدن هیچگونه حساسیت و صدمه ای به بدن انسان وارد نمیکند. این محصول براحتی در زیر لباس و پیراهن در طول فعالیتهای روزانه قابل استفاده است. عملکرد این محصول به گونه ای است که با عبور و چرخش هوا در لایه های ان مانع از تعریق میشود. 
آرنج بند نئوپرن طب و صنعت برای ایجاد گرما و کشش در قسمت ساعد و آرنج باعث کاهش فشار و درد در این نواحی می شود. نئوپرن نام یک پارچه‌ از جنس لاستیک مصنوعی می باشد. نئوپرن از پلیمرهای کلروپرن ساخته می‌شود و ضد حساسیت است. با وجود اینکه بسیار کم کشیده می‌شود ولی بسیار محکم بوده و پایداری بالایی دارد.آرنج بند نئوپرن سما طب و صنعت شبیه به آستین بوده  و به راحتی هم می‌توان از آن در زیر لباس استفاده کرد. این محصول همچنین برای گرم نگه داشتن عضو آسیب دیده و یا برای جلوگیری از احتمال آسیب های احتمالی بکار میرود. 
شرکت طب و صنعت با سالها تجربه و با بهره گیری از متخصصان علم و صنعت پزشکی و با استفاده از بهترین مواد اولیه سالها اقدام به تولید انواع ساپورتر ها و محصولات پزشکی و فیزیوتراپی نموده است. این شرکت امروزه به عنوان یک برند معتبر ایرانی مورد حمایت و توجه بسیاری از مردم و متخصصین قرار گرفته است. 

موارد مصرف:

  • درمان و پیشگیری از التهاب اپی کندیل داخلی و خارجی بازو 
  • درمان و بهبود ضرب دیدگی در ناحیه آرنج و بازو ها 
  • پیشگیری و درمان التهاب در استخوان های این نواحی 
  • استفاده در هنگام اعمال ورزشی 

 

نکته مهم:‌

  • از اتو کردن این محصول خودداری نمایید. 
  • برای استفاده از این محصول با پزشک متخصص مشورت نمایید. 


 

679 رتبه بندی این مطلب:
5.0

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

تهران، بلوار نلسون ماندلا، خیابان پدیدار، پلاک 30 واحد 11

info{at}vernatn.com