آستین لنف ادم

آستین لنف ادم یک وسیله طبی است. که برای درمان ورم غدد لنفاوی دست و بازوها استفاده می شود. این آستین که برای جلوگیری از ورم حاصل از غدد لنفاوی دست، بعد از عمل های جراحی مصرف دارد. بیشتر برای افرادی که مبتلا به سرطان هستند و به علت مستعد بودن به مرض لنف ادم، برایشان کاربرد دارد. این افراد جزو مصرف کننده های اصلی این محصول طبی هستند. لنف ادم به جمع شدن مایعات لنفاوی در قسمتی از غدد لنفاوی گفته می شود که سبب ایجاد ورم در آن ناحیه شده است. این آستین با کنترل فشار پیوسته بر روی ناحیه دست از جمع شدن مایعات در قسمت آسیب دیده پیشگیری می کند و با فشار آهسته و مدام در ناحیه متورم سبب خروج مایعات جمع شده در اطراف غدد لنفاوی می گردد و به گونه ای ساخته شده که می تواند نشانه های بیماری را کم کند. و از درد ناشی از این بیماری می کاهد. جنس سبک و انعطاف پذیر این محصول به گونه ای است که به راحتی می توان از آن در ساعات طولانی مدت و برای کارها و فعالیت های روزانه استفاده کرد و حتی مشاغلی هم که دست هایشان در معرض آسیب این بیماری می باشد می توانند به راحتی با استفاده از این وسیله به کار و فعالیت روزانه خود بپردازند بدون اینکه احساس ناراحتی یا درد برایشان ایجاد شود.
 

آستین لنف ادم


معرفی آستین لنف ادم

آستین لنف آدم یک محصول طبی است. که از ورم حاصل از غدد لنفاوی پیشگیری می کند. این آستین را که به عنوان کنترل برای علایم بیماری استفاده می کنند. بیشتر برای افرادی که مبتلا به لنف ادم هستند استفاده می شود و کاربرد دارد. و کسانی که با ورم غدد لنفاوی و عروقی دست و پنجه نرم می کنند هم جزو مصرف کنندگان دیگر این محصول هستند. بیشترین استفاده آستین های لنف ادم برای بیماران سرطانی است که پس از عمل جراحی به دلیل شیمی درمانی و پرتو درمانی هایی که انجام می دهند و استفاده از کورتون ها و داروهای بسیار قوی که مصرف می کنند. سیستم ایمنی شان ضعیف شده و دچار ورم غدد لنفاوی یا به اصطلاح لنف ادم می شوند. پس نیازمند استفاده از این آستین می شوند. در واقع این آستین با فشار پیوسته و مدام سبب خروج مایع جمع شده در ناحیه غدد لنفاوی دست می شود. استفاده از این آستین علاوه بر کاهش درد در ناحیه متورم سبب پیشگیری از عفونت در آن ناحیه نیز می گردد. این آستین به خاطر جنس نرم و انعطاف پذیری که دارد می توان ساعات طولانی مدت مورد استفاده قرار گیرد. و برای مشاغلی که پیوسته و مدام در حال استفاده نادرست و خطرناک از دست هایشان می باشند. می توانند به صورت ۲۴ ساعته همراه با فعالیت روزانه، کار و یا حتی ورزش کردن نیز از این آستین استفاده کنند زیرا بسیار راحت و سبک است و الیاف آن با خاصیت نانویی ضد بو و ضد حساسیت احساس راحتی را برای مصرف کننده به همراه می آورد.
 

آستین لنف ادم

 

کاربرد آستین لنف ادم

آستین لنف ادم را در بیمارستان های مخصوص بیماران سرطانی که به علت مصرف زیاد کورتون ها و شیمی درمانی و پرتو درمانی و داروهای بسیار قوی که مصرف می کنند و سیستم ایمنی بدنشان تضعیف شده پس از جراحی برای آن ها استفاده می کنند. که این آستین علاوه بر بیماران سرطانی برای کسانی که دارای مشاغلی که دائم با دست هایشان در حال انجام کار یکنواخت هستند و بیشتر در معرض ابتلا به لنف ادم می باشند مثل: تایپیست ها، آرایشگران، رادیولوژیست ها، هم قابل استفاده است. آستین لنف ادم با فشار پیوسته و مداوم سبب خروج مایع لنفاوی از محل تورم می شود و در قسمت متورم از شدت درد عارضه لنف ادم می کاهد و خطر بروز بیماری های عفونی را هم کاهش می دهد. و برای کاهش علایم بیماری سودمند است. این وسیله طبی به گونه ای ساخته شده که می توان از آن برای فعالیت های روزانه و به صورت ۲۴ ساعته استفاده کرد. این محصول با داشتن جنسی نرم و انعطاف پذیر این امکان را فراهم می کند تا بتوان در ساعات طولانی به راحتی از آن استفاده کرد. جنس نانویی این محصول ضد حساسیت و ضد بو می باشد و برای قرار گرفتن بر روی دست و بازو در ساعات طولانی مدت فعالیت روزانه هیچ آسیبی ایجاد نمی کند.

ویژگی آستین لنف ادم

این پوشش یک نوع آستین لاستیکی طبی و بسیار انعطاف پذیر می باشد. که برای درمان ورم ایجاد شده حاصل از جراحی و یا افرادی که دچار عارضه لنف ادم هستند و با ورم غدد لنفاوی و عروقی درگیرند بسیار مناسب است. از آن با ایجاد یک فشار آرام و پیوسته مایعات جمع شده در ناحیه دست و بازوها را از آن نقطه خارج می کند. و با کاهش نشانه های بیماری از شدت یافتن آن پیشگیری نماید. این آستین که بسیار انعطاف پذیر هم هست. قابلیت تنظیم داشته که بیمار به راحتی بتواند از آن استفاده کند. آستین خطر بروز بیماری های دیگر مانند عفونت را نیز کم می کند و برای کنترل نشانه های بیماری بسیار سودمند است. این آستین با داشتن جنس نرم و انعطاف پذیر سبب می شود که به راحتی بتوان از آن در ساعات طولانی و برای فعالیت های روزانه مانند: ورزش، کار، پرواز و سفر استفاده کرد. و بخصوص برای مشاغلی که در معرض آسیب ابتلا به این بیماری هستند مثل: آرایشگران، تایپیست ها، رادیولوژیست ها که در هنگام کار بتوانندبه راحتی  از آن استفاده کنند. این آستین علاوه بر درمان  بیماری لنف ادم در پیشگیری آن نیز بسیار سودمند است.

 

 

آستین لنف ادم

بیشترین مصرف کننده آستین لنف ادم

علاوه بر بیماران سرطانی مشاغل پرکاری که پیوسته در حال انجام کار یکنواخت از دست های خود هستند. را می توان جز بیشترین مصرف کننده های آستین لنف ادم قرار داد. زیرا این مشاغل در معرض ابتلا به این بیماری هستند. چرا که با کار کشیدن زیاد و دائم و خطرناک و نادرست از دست های خود سبب جمع شدن مایع غدد لنفاوی در ناحیه دست و متورم شدنش می گردد. و بیماران سرطانی هم به دلیل ضعیف شدن سیستم ایمنی بدنشان به خاطر استفاده از داروهای قوی و کورتون ها و شیمی درمانی و پرتو درمانی هایی که در طول درمان بیماری شان انجام می دهند هم جزو پر مصرف ترین افراد برای استفاده از این محصول هستند. که البته با استفاده کردن از آستین های لنف ادم به کاهش درد و کم شدن نشانه های خطرناک این عارضه مانند عفونت کمک قابل توجهی می کنند. و از آن جایی که این آستین به دلیل انعطاف پذیری و جنس سبکی که دارد. سبب می شود فرد مصرف کننده احساس راحتی بیشتری با استفاده از آن داشته باشد. و تا حدی تسکین درد کند.
 

 

آستین لنف ادم

زمان استفاده آستین لنف ادم

آستین لنف ادم را در زمان متورم شدن غدد لنفاوی که به سبب جمع شدن مایع لنفاوی در ناحیه دست ها  ایجاد می شود. مورد مصرف قرار می گیرد.که این آستین طبی با کنترل و مدیریت فشار به صورت پیوسته  در ناحیه متورم و آسیب دیده از شدت ورم و همچنین علایم دیگر این بیماری مانند عفونت می کاهد  و سبب تسکین درد ناشی از تورم هم می شود. آستین لنف ادم که از جنس پلاستیک و نرم و بسیار انعطاف پذیر است. در هنگام استفاده به سبب کاهش درد باعث ایجاد احساس راحتی می شود. این آستین به گونه ای ساخته شده که می توان در ۲۴ ساعت شبانه روز در هنگام ورزش، فعالیت روزانه، پرواز، و یا کار از آن استفاده کرد. و به خصوص برای مشاغلی که در معرض ابتلا به بیماری لنف ادم هستند مانند: آرایشگران، تایپیست ها، رادیولوژیست ها که پیوسته از دست های خود به صورت نامناسب و خطرناک کار می کشند. گزینه مناسبی می باشد که بتوانند در هنگام کار نیز به راحتی از این وسیله طبی نیز استفاده کنند. زیرا این آستین با داشتن جنسی نرم و انعطاف پذیر، سبب می شود که بتوان ساعات طولانی را به راحتی با وجود این وسیله طبی سپری کرد و احساس ناراحتی نکرد.

قیمت آستین لنف ادم

آستین لنف آدم که در دسته وسایل طبی قرار می گیرد. بسته به جنس و کیفیت محصول در رده قیمتی متفاوتی قرار دارد. جنس پلاستیکی و انعطاف پذیر این محصول اگر از الیاف نانو ساخته شده باشد که ضد حساسیت و ضد بو هستند  نسبت به دیگر جنس ها که این ویژگی را ندارند از قیمت کمتری برخوردارند. و با توجه به اینکه کشور ما در شرایط تحریم به سر می برد و یک سری از مواد مصرف شده در این محصول وارد نمی شود و کشور ما خود موظف است که آن ها را تولید کند پس باید انتظار داشت که اینمحصول طبی مانند دیگر محصولات با کیفیت کمی گران تر به مصرف متقاضی برسد.

خرید استین لنف ادم

برای خرید آستین های لنف ادم می توان از داروخانه ها، مراکز لوازم پزشکی، بیمارستان هایی که دارای کالا پزشکی هستند و یا فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرد که البته در شرایط فعلی شیوع بیماری کرونا و قرنطینه شدن شلوغ بودن بیمارستان ها و داروخانه ها بهتر است برای رعایت پروتکل های بهداشتی تا حد امکان خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. و در هنگام خرید اینترنتی آستین لنف ادم باید توجه داشت که از سایت معتبری در زمینه کالا پزشکی خریداری شود که جنس محصول چون طبی می باشد بسیار مهم است. جنس سبک و انعطاف پذیر و راحتی باشد تا دست در زمان تورم خود به علت خشکی یا سفتی جنس این آستین، به جای بهبود یافتن دست آسیب نبیند.

 

جمع بندی
آستین لنف ادم یک محصول طبی می باشد که برای درمان عارضه لنف ادم طراحی شده است‌. این بیماری که به علت جمع شدن مایع غدد لنفاوی، در اطراف این غدد ایجاد می شود. سبب بروز درد و ناراحتی می گردد. که وجود این آستین که با ایجاد فشار به صورت پیوسته و آرام بر روی ناحیه متورم سبب کاهش درد و تورم در ناحیه دست می شود و همچنین از بروز عفونت در این قسمت پیشگیری می نماید. این آستین که بیشتر برای بیماران سرطانی که سیستم ایمنی بدنشان به علت مصرف کورتون و شیمی درمانی و پرتو درمانی ضعیف شده و بیشتر مستعد ابتلا به عارضه لنف ادم هستند. کاربرد دارد و علاوه بر آن مشاغلی هم که با دست هایشان به صورت مدائم در حال کار کردن هستند و به صورت نامناسب و خطرناک از دست هایشان کار می کشند مانند: تایپیست ها، آرایشگران، رادیولوژیست ها در معرض ابتلا به  این بیماری هستند. این آستین با داشتن جنس نرم و انعطاف پذیر خود، امکان استفاده ۲۴ ساعته از این محصول را می دهد به صورتی که مصرف کننده با استفاده طولانی مدت از آن احساس ناراحتی و آزاری نمی کند. و به کمک آن می تواند به فعالیت های روزانه، ورزش، کار، پرواز و سفر خود نیز برسد. برای خرید این محصول نیز می توان به صورت اینترنتی از تمامی فروشگاه های معتبر کالا پزشکی خریداری کرد.
 

2534 رتبه بندی این مطلب:
3.8

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

تهران، بلوار نلسون ماندلا، خیابان پدیدار، پلاک 30 واحد 11

info{at}vernatn.com