بالش آنتی رفلاکس

بالش آنتی رفلاکس یک وسیله طبی است. جهت جلوگیری از رفلاکس معده که یکی از شایع ترین بیماری های معده می باشد. که می تواند فرد را تا حد زیادی از فعالیت های روزانه باز دارد و مانع از استراحت کافی فرد در طول شب گردد و او را از خواب کافی و آرام دور سازد. این بالش با ایجاد زاویه مناسب، سر و گردن را در وضعیتی قرار می دهد که از رفلاکس معده جلوگیری کند و خواب راحت را برای فرد به ارمغان بیاورد. از آن جایی که رفلاکس معده این بیماری شایع، محدودیت سنی ندارد. پس بالش های آنتی رفلاکس در دو نوع نوزادان و بزرگسالان در بازار موجود است که تا حدودی به درمان و بهبودی این بیماری آزاردهنده کمک کند. و با تنظیم زاویه مناسب در هنگام خواب برای سر و گردن از بروز آن تا حدودی جلوگیری می نماید.
 

بالش آنتی رفلاکس


مشخصات بالش آنتی رفلاکس

بالش آنتی رفلاکس که در دو سایز بزرگسالان و نوزادان در بازار موجود است. دارای اندازه های مختلفی می باشد. در سایز بزرگسالان این بالش به اندازه ای وجود دارد که می توان از آن به عنوان تشک هم استفاده کرد. و سایز کوچک تر بالش ضد رفلاکس را می توان برای قرار دادن پا مورد استفاده قرار داد. که از خواب رفتگی پا، با ایجاد افزایش گردش خون در بدن جلوگیری می کند. این بالش با داشتن شیب کم، علاوه بر خاصیت آنتی رفلاکس که برای معده دارد از خستگی ناشی از کمر درد می کاهد. و با داشتن روکش های قابل شست و شو و قابل تعویض از نظر بهداشتی مناسب تر است. جنس فوم های این بالش نرم و لطیف و با خاصیت ضد نانویی که دارد ضد بو و ضد حساسیت است. شیب طراحی شده در این محصول برای هر رده سنی متفاوت است. به طوری که سایز بزرگسال آن دارای شیب ۲۵ درجه و سایز نوزاد آن دارای شیب ۳۰ درجه است. و سایز نوزاد آن تا سن ۳ سالگی قابل استفاده می باشد. و دارای دو بالش قابل جابه جایی ست که می تواند در هنگام خواب نوزاد همانند نگه دارنده ای از تکان خوردن بیش از اندازه نوزاد در خواب جلوگیری کند و همانند محافظ عمل کند.

ویژگی های بالش آنتی رفلاکس

بالش آنتی رفلاکس علاوه بر ایجاد خواب راحت چون با ایجاد شیب متناسب سر و گردن را در وضعیت مناسبی نگه می دارد. مانع از ایجاد خروپف در خواب می شود زیرا راه دستگاه تنفسی را با زاویه ایجاد شده در بالش، نسبت به بدن بالا نگه می دارد. که این خود یکی از بهترین ویژگی های این بالش برای درمان سروصدای ناشی از خروپف کسانی است که خواب را برای نزدیکان خود دچار مشکل می کنند. بالش های آنتی رفلاکس با داشتن زاویه ای خاص می توانند گزینه مناسبی برای افزایش سطح گردش خون در پاها باشند بدین صورت که با قرار دادن این بالش ها در زیر پا، از خواب رفتگی پاها جلوگیری می شود و خون رسانی سریع تر انجام می گیرد. در واقع این بالش در سایز های بزرگتر می تواند جایگزین تشک هم قرار گیرد. از دیگر ویژگی های بالش ضد رفلاکس می توان به جنس نرم و راحت و ضد حساسیت و ضد بوی آن اشاره کرد که آرامش کافی را در استراحت شما برایتان فراهم می کند. و همچنین برای افرادی که از کمر درد رنج می برند هم می تواند گزینه مناسبی باشد. زیرا فرم بدن را هنگام خواب در حالت استانداری نگه می دارد. و الیاف خاص استفاده شده در این محصول با فشار وزن بدن فرم اصلی خود را پس از مدتی استفاده دست نمی دهند.
 

بالش آنتی رفلاکس

عملکرد بالش آنتی رفلاکس

بالش آنتی رفلاکس با ایجاد زاویه ۲۵ درجه سر و گردن را نسبت به پاها در زاویه بالاتر نگه می دارد و باعث گردش خون در تمام قسمت های بدن می شود و با ساختن شیب کم، عملکرد معده را بهبود می بخشد تا از رفلاکس معده که بازگشت اسید معده و سایر مواد داخل معده به قسمت مری می باشد جلوگیری کند. این بیماری که به علت آسیب دیدن و یا ضعیف شدن دریچه پایین مری شکل می گیرد. می تواند سبب سوزش معده و تلخ مزه شدن دهان و گاهی سرفه شود. بالش های آنتی رفلاکس با ساختن شیب مناسبی بدن را در وضعیتی قرار می دهد که از بروز این بیماری تا حدودی بکاهد. این بالش در سایز های کوچک هم موجود است که برای جلوگیری از خواب رفتگی پا در زیر آن قرار می دهند تا سبب افزایش گردش خون شود و از بی حسی موضعی پا تا حدودی بکاهد. عملکرد این بالش به گونه ای است که می تواند پس از مدتی سبب اصلاح فرم بدن هم شود. و با افزایش گردش خون در بدن به عملکرد دستگاه تنفسی کمک می کند و کسانی که بیماری قلبی و عروقی دارند با وجود این بالش خواب راحت تری را می توانند تجربه کنند.
 

بالش آنتی رفلاکس

 

بالش آنتی رفلاکس نوزادان

از جمله علل رفلاکس معده در نوزادان را می توان به طاق باز خوابیدن نوزاد اشاره کرد که باعث برگشت مواد تغذیه شده به داخل دهان نوزاد از طریق مری می شود در این گونه نوزادان وجود بالش ضد رفلاکس تا حد زیادی می تواند از شیوع این عارضه پیشگیری نماید به گونه ای که  این بالش با قرار دادن بدن نوزاد در زاویه ۳۰ درجه باعث کمتر شدن رفلاکس معده نوزادان می گردد. که با داشتن جنس نرم و لطیف برای نوزاد خوابی به دور از ناراحتی را برایش فراهم می سازد. بالش آنتی رفلاکس با داشتن دو بالش کوچک که قابل جابه جایی هستند. در اطراف نوزاد شما می تواند نگه دار خوبی برای جلوگیری از تکان خوردنشان در هنگام خواب باشد. و با ایجاد جریان هوا توسط سوراخ هایی در داخل بالش از خفگی نوزاد شما در هنگام خواب جلوگیری کند. بالش های آنتی رفلاکس نوزادان از مواد با کیفیتی ساخته شده که جنس نرم و لطیف دارد و ضد بو و ضد حساسیت است و با داشتن اندازه مناسب می توان به عنوان تشک هم برای نوزادان استفاده شود. این بالش برای کودکان شما تا سن ۳ سالگی قابل استفاده است. و جنس آن به گونه ای است که پس از مدتی استفاده فوم داخلی بالش به هم چسبیده و متراکم نمی شود. تا چند سال قابل استفاده است. روکش بالش ها قابل جدا شدن و تعویض است و با هربار شست و شو تغییر حالت نمی دهد.

بالش آنتی رفلاکس بزرگسالان

از پرفایده ترین روش های جلوگیری از بیماری رفلاکس معده می توان به تغییر استایل زندگی اشاره کرد. که بالش آنتی رفلاکس گزینه مناسبی است که به عنوان اولین قدم، در سبک و فرم خوابیدن خود اصلاح را ایجاد کنید. سایز  این بالش طبی، که برای بزرگسالان جهت کاهش رفلاکس معده طراحی شده به گونه است که می تواند در هنگام خواب از فشار زیاد به کمر برای افرادی که از کمردرد رنج می برند گزینه مناسبی باشد و تاحدودی به دلیل تغییر و اصلاح فرم خوابیدن، از درد آن بکاهد. و با داشتن زاویه مناسب ۲۵ درجه برای بیماران قلبی و عروقی با تنظیم و ایجاد گردش خون در بدن، به تنفس راحت تر کمک کند. بالش ضد رفلاکس، هدیه بسیار مناسبی برای افرادی است که بدون آن که خودشان بدانند با خروپف های ناهنجار خواب را برای نزدیکان خود دشوار می سازند.
 

بالش آنتی رفلاکس


این بالش با باز کردن راه تنفسی توسط زاویه ای که دارد مانع از خروپف در هنگام خواب می شود. بالش آنتی رفلاکس در اندازه های کوچک گزینه کاربردی برای قرار دادن در زیر پاهاست تا از خواب رفتگی آن ها که به علت در جریان نبودن گردش خون در بدن می تواند باشد مورد استفاده قرار گیرد. این بالش طبی را در اندازه بزرگتر می توان به عنوان تشک استفاده کرد. و با روکش های قابل تعویضی که دارد از نظر بهداشتی می توان شست و استفاده کرد. جنس الیاف این بالش ها ضد بو و ضد حساسیت است. این بالش طبی با افزایش گردش خون در بدن سبب عملکرد بهتر دستگاه تنفسی می شود و برای کسانی که مشکل قلبی و عروقی دارند و از لحاظ تنفسی درگیر هستند. تا حدودی عملکرد دستگاه تنفسی را بهبود می بخشد.

قیمت بالش آنتی رفلاکس

قیمت این بالش با توجه به اندازه آن مورد تغییر است و بسته به نوع جنس و کیفیتی که دارد در سطح مطلوبی از لحاظ قیمت عرضه می گردد. بالش آنتی رفلاکس به دلیل طبی بودنش از قیمت مناسبی با توجه به کیفیتی که دارد برخوردار است. و بسته به سایزی که دارد برای بزرگسالان یا نوزادان، متغییر است. بالش آنتی رفلاکس برای بزرگسالان اگر در اندازه کوچک که مخصوص حمل و نقل و مسافرتی باشد نسبت به اندازه بزرگتر آن که جای تشک هم می تواند قرار بگیرد. در رده قیمتی پایین تری قرار دارد.

 

بالش آنتی رفلاکس

خرید بالش آنتی رفلاکس

این محصول را می توان از تمامی فروشگاه های اینترنتی معتبر که وسایل طبی یا وسایل خواب دارند تهیه کرد. برای خرید بالش های آنتی رفلاکس، می توان هم حضوری به فروشگاه ها مراجعه کرد. هم به صورت مجازی، از آن جایی که این روزها به دلیل شیوع بیماری خطرناک کرونا گشت و گذار در بازار به آسانی ممکن نیست و اکثر اوقات با تعطیلی و قرنطینه مشاغل مواجه می شویم. پس خرید آنلاین و غیر حضوری برای بالش آنتی رفلاکس، از نظر بهداشتی و زمانی که باید در بازار گردی صرف شود، مقرون به صرفه تر است. اما باید از سایت معتبری خریداری کرد که با توجه به هزینه ای که پرداخت می کنید، نسبت به جنس و کیفیت کار اطمینان داشته باشید.خرید این گونه وسایل طبی علاوه بر کمک به بهبود عملکرد دستگاه های بدن، سبب تغییر فرم و استایل بدن نیز می شود. پس خرید آن در کنار جنبه درمانی می تواندسبب  تغییر سبک و استایل زندگی شود.

جمع بندی
بالش آنتی رفلاکس وسیله ای طبی است. جهت کاهش بیماری رفلاکس معده، که می تواند تعادل خواب و استراحت افراد را برهم زند و موجب بروز مشکل در کارهای روزمره افراد شود. این بیماری که هم در بزرگسالان و هم در نوزادان شایع است. سبب شده تا وسیله ای طبی ساخته شود. که از درد و رنج آن تا حدودی بکاهد. این بالش با قرار دادن بدن در زاویه ای مناسب که برای کودکان ۳۰ درجه و برای بزرگسالان ۲۵ درجه است باعث بهبود عملکرد معده می شود و با ایجاد گردش خون کافی از خواب رفتن عضلات پا و دست جلوگیری می کند. و با داشتن شیب، مناسب بدن را در وضعیتی قرار می دهد که راه تنفسی را باز نگه می دارد و از ایجاد خروپف در هنگام خواب تا حدودی می کاهد و با افزایش گردش خون در بدن برای بیماران قلبی و عروقی وسیله ای مناسب است و در سایز های مختلفی وجود دارد. این بالش را گاه می توان به عنوان تشک هم استفاده کرد. و قیمت آن باتوجه به جنس و کیفیت و اندازه آن متنفاوت است. استفاده مکرر از این وسیله درمانی سبب اصلاح فرم بدن نیز می شود. خرید این محصول نیز این روزها باتوجه به شیوع بیماری کرونا از طریق اینترنت و غیرحضوری نیز بسیار بهتر است.
 

6762 رتبه بندی این مطلب:
3.6

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

تهران، بلوار نلسون ماندلا، خیابان پدیدار، پلاک 30 واحد 11

info{at}vernatn.com