بالش پشت کمری

بالش پشت کمری از جمله بالش‌هایی است که به راحتی می‌تواند برای جلوگیری از آسیب ستون فقرات و مهره‌های این قسمت مورد استفاده قرار گیرد و بهتر است بدانید که هرچه استاندارد و کیفیت بالاتری را برای این‌گونه وسایل در نظر بگیرید در طولانی مدت رضایت بیشتری نسبت به خرید خود خواهید داشت؛ چرا که بسیاری از برندهای بازار هر کدام با قیمت ‌های متفاوت انواع مختلف بالش‌های پشت کمری را ارائه می‌دهند. اما شما همیشه باید از یک مرکز معتبر به این نوع خرید بپردازید. اصولا از بالش‌های پشت کمری برای صندلی ماشین و یا صندلی هایی که افراد در محل کار استفاده می‌کنند استفاده می‌شود و متاسفانه برخی از افراد به کیفیت نشستن خود توجهی ندارند و این چنین است در سنین بسیار پایین با مسائل خاصی مانند آسیب استخوان ترقوه و یا مشکل قوز روبرو می‌شوند.
 

Image


شما می‌توانید این بالش ‌ها را بر روی انواع صندلی‌های خودرو و یا حتی صندلی اداری نصب کرده و به واسطه خاصیت و قابلیت ارتجاعی که دارد گودی کمر خود را به راحتی پر کنید. البته با توجه به برخی از مدل‌ها روکش خاصی برای عبور جریان هوا بر روی بالش پشت کمری وجود دارد که شما بتوانید بدون هیچ مشکلی از این بالش ‌ها استفاده کنید و توصیه ما به شما این است که هم اکنون به خرید یک بالش های پشت کمری با کیفیت فکر کنید تا قبل از اینکه به آسیب ‌ها و مشکلات های مالی بالایی برخورد کنید.

بالش پشت کمری ورنا

در مورد خرید بالش با کیفیت پشت کمری ورنا شما می‌توانید به جنس روکش و قابلیت منحصر به فرد آن که به واسطه گردش هوا می‌تواند بهترین‌ها وجود آورد، توجه داشته باشید و این نکته را به خاطر بسپارید که جنس فوم نرم و همچنین نوع روکش باعث می‌گردد که شما به راحتی قادر باشید با مشکل گودی کمر خود برخورد جدی داشته باشید؛ چرا که ستون فقرات به راحتی می‌تواند آسیب ‌های جسمی بسیار بالا را به وجود آورد. آسیب جسمی ستون فقرات شانه ‌های شما را خمیده و انواع آسیب حدی را به بدن شما هدیه می‌دهد و این چنین است که شما در سنین بسیار پایین با انواع درد در ناحیه مهره و ستون فقرات خود روبرو می‌شوید که این دردها شدیدا شما را آزار خواهد داد.به همین دلیل است که ما به شما توصیه می‌کنیم هر چه سریع تر به خرید بالش بالش های پشت کمری ورنا اقدام کنید.
 

Image


چرا که جنس فوم نرم در ابعاد مختلف و همچنین روکش مناسبی که دارد باعث می‌شود تا شما به راحتی بتوانید روکش آن را شستشو داده و همچنین از قابلیت گردش هوای این بالش به نحو احسن استفاده کنید. که البته در برخی از شرایط بالش های پشت کمری در این مدل با کیفیت ورنا به علت پارچه سه بعدی خود به راحتی می‌تواند قابلیت گردش هوا را برای شما به وجود آورد و خاطر نشان می‌کنم که پر کردن گودی کمر در زمان نشستن مهم ترین کاری است که اگر به آن توجهی نکنید، ساختار طبیعی بدن شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد؛ چرا که اصولا شما ساعت‌های طولانی را در اداره و یا حتی بر روی صندلی خودرو می‌نشینید که اگر کار و فعالیت خود را با راحتی هرچه بیشتر روبرو نکنید، صددرصد طراحی آرگونومیک ستون فقرات شما با مشکلات خاصی روبرو خواهد شد. هم اکنون می‌توانید یک مدل زیبا، با کیفیت و با ماندگاری عالی را با کیفیت و دوام مشخص خریداری کنید.

  بالش پشت کمری هوشمند 

در مورد بالش پشت کمری هوشمند شما می‌توانید این بالش را با جنس روکش پنبه و هم‌چنین انحنای خاصی که برای پر کردن گودی کمر دارد به راحتی مورد استفاده قرار دهید و توجه داشته باشید که کیفیت مهم‌ترین چیزی است که شما به آن نیاز دارید. چنانچه کیفیت و استاندارد بالایی در ساخت آن رعایت نشود شما نخواهید توانست از این محصول انتظار یک کیفیت عالی و مطلوب را داشته باشید. که البته انحنای گودی در هنگام پر شدن باعث می‌شود که شما در هنگام نشستن هیچگونه مشکلی را در نظر نگیرید و مهم‌تر از همه بتوانید از این جنس در طولانی مدت به راحتی استفاده کنید؛ چرا که فیکس شدن گودی کمر مهم‌ترین فرایندی است که شما از بالش های پشت کمری هوشمند می‌توانید انتظار داشته باشید. در روزهای اول شاید برای شما مقداری سخت باشد که بخواهید از این بالش های پشت کمری استفاده کنید. اما در کوتاه مدت به واسطه کارآمد بودن محصول استفاده از آن برای شما بسیار راحت خواهد بود.

بالش پشت کمری اداری 

بالش پشت کمری برای فضای اداری صددرصد باعث می‌شود که شما بتوانید گودی کمر خود را به بهترین شکل ممکن پر کنید و تمام آسیب‌ها و مشکلاتی که اصولا  برای افراد به وجود می‌آید به خاطر بی توجهی ستون فقرات و هم‌چنین طرز نشستن ناصحیح و مهمتر از همه طولانی مدت است. در فضای اداری که ساعات طولانی را افراد در پشت سیستم می‌نشینند کاملا طبیعی است که گودی کمر بتواند به شکل کاملا غیر استاندارد ساختار خود را به نمایش بگذارد. به همین دلیل شما باید از روکش استاندارد که جنس عالی که گردش هوا در آن جریان داشته باشد استفاده کنید. البته نکته بسیار مهم در روکش قابل تعویض و قابلیت شستشوی آن است که بتواند به راحتی رطوبت را جذب کرده و در صورت عرق کردن پشت کمر هیچ‌گونه آسیبی را برای بدن نخواهید توانست در نظر بگیرید.
 

Image

 

 بالش پشت کمری طبی خودرو 

صددرصد برای رانندگان عزیز استفاده از بالش با کیفیت پشت کمری طبی یک وسیله کاملا ضروری به حساب می‌آید و باید توجه داشته باشید که که انعطاف پذیری، طراحی آرگونومیک و همچنین گردش هوا از جمله مشخصه های یک بالش پشت کمری به حساب می‌آید و نباید این نکته را از یاد ببرید که جذب رطوبت بالا به شما کمک می‌کند که بدون هیچ مشکلی بتوانید در طولانی مدت در خودروی خود به صورت کاملا استاندارد نشسته و از این بالش استفاده کنید. اصولا گودی کمر مهمترین مشکلی است که افراد باید به آن توجه نمایند و در هنگام نشستن اگر شما از بالش پشت کمری به صورت طبی تولید شده است استفاده کنید صددرصد راحت تر خواهید توانست به رانندگی بپردازید. بالش های پشت کمری را شما به خاطر برجستگی خاصی که دارد خواهید توانست به راحتی مورد استفاده قرار دهید.
 اگر کمر شما زیاد دچار تعرق می‌شود به هیچ عنوان نیازی نیست که نگران تعرق این قسمت بدن باشید؛ چرا که کاملا خاصیت جذب بالایی دارد تا شما بتوانید بدون هیچ مشکلی برای کاربری و نشستن‌های طولانی در فضای کاری و خانگی خود از آن استفاده کنید. که البته امروزه مدل‌های خاص هوشمند این بالش برای استفاده در خودرو به صورت طبی جزء پرفروش ترین ها به حساب می‌آیند. در هر صورت نوع طراحی، کیفیت و استاندارد مهم‌ترین مسائلی هستند که شما در حین خرید بالش های پشت کمری باید به آن توجه نمایید. رانندگی کردن در ساعات طولانی باعث می‌شود که در مدت طمانی خاص به دردهای ستون فقرات دچار شوید و به همین دلیل تنها راه درمان و جلوگیری استفاده از بالش های پشت کمری طبی خودرو است.

قیمت بالش پشت کمری

قیمت بالش پشت کمری قیمت بالایی نیست؛ چرا که اصولا بسیاری از برندها که به ساخت و تولید این بالش می‌پردازند به راحتی به این نکته توجه می‌کنند که قیمت اگر قیمت بالایی باشد صددرصد افراد با توجه به وضعیت درآمدی خود نخواهند توانست به خرید آن اقدام کنند و بدین ترتیب است که کیفیت متناسب را با قیمت مناسب روانه بازار می‌کنند و شما بهتر است نسبت به جنس، جنس روکش و قابلیت‌های دیگری مانند گردش هوا بتوانید قیمت خاصی را برآورد کنید. توصیه ما به شما این است که در هنگام براورد قیمت بالش با کیفیت پشت کمری بهتر است گارانتی و ضمانت نامه آن را نیز در نظر بگیرید؛ چرا که به واسطه ضمانتنامه شما خواهید توانست در طولانی مدت به نحو احسن از این وسیله  استفاده کنید. البته دوام و ماندگاری بالش پشت کمری از جمله مسائل مهمی است که بی‌توجه به خرید آن و بهانه برای قیمت بالا برای شما عواقب بالایی را به همراه خواهد آورد.
 

Image


بالش پشت کمری را چنانچه از یک فروشگاه اینترنتی معتبر خریداری کنید، می‌توانید نسبت به خرید هر تعداد از ارسال به واسطه پست پیشتاز استفاده کنید و مهمترین نکته که برای خرید از یک سایت اینترنتی باید به آن توجه شود توجه به ضمانت و اصالت کالاست؛ چرا که اگر کالای شما فابریک و اورجینال نباشد شما از خرید شدیدا پششیمان خواهید شد. اما در مورد بالش های پشت کمری این نکته را فراموش نکنید، که این بالش‌ها به واسطه جنس رویه که خاصیت ضد حساسیت و ضد تعریق دارد، به راحتی می‌تواند در کمترین زمان ممکن جزء وسایل شخصی شما محسوب شود و بدون هیچگونه مشکل گودی کمر شما را در زمان نشستن پر کند. به واسطه نوع طراحی تمامی دردها و آسیب‌های ستون فقرات شما به شدت کاهش خواهد یافت و این چنین با ضمانت و گارانتی معتبر بالش پشت کمری در طولانی مدت به استفاده از آن مشغول خواهید شد.

خرید بالش پشت کمری

در مورد خرید بالش های پشت کمری شما باید در ابتدا به ویژگی ای بالش توجه داشته باشید؛ چرا که در غیر این صورت نخواهید توانست به راحتی از بالش استفاده کرده و مجبور به تعویض بالش خواهید شد و به همین دلیل شما باید سعی کنید، از یک سایت آنلاین خدمات خود را دریافت کرده و مورد بررسی قرار داده و با توجه به نوع خدمات و ویژگی‌های محصول قیمت را به صورت منصفانه برآورد کنید. قیمتی که شما در بازار با آن مواجه می‌شوید صددرصد با قیمت سایت متفاوت است؛ چرا که شما خرید خود را از سایت بدون واسطه و کاملا مستقیم انجام می‌دهید و این چنین کاملا طبیعی است که خرید شما به قیمت پایین و مقرون به صرفه باید باشد. اما پر کردن گودی کمر و توجه به نشستن صحیح به راحتی واسه جلوگیری از انواع دردهای دور کمر را مقوله ای جدی بگیرید و تنها به قیمت پایین فکر نکنید؛ شما چنانچه مجبور به نشستن در طولانی مدت هستید، با خرید بالش با کیفیت پشت کمری به صورت صحیح این کار را انجام دهید. بدین ترتیب از هرگونه مشکل و آسیب، ستون فقرات خود را دور کرده و همین خاطر همیشه قیمت بالش پشت کمری را با توجه به ویژگی ها و قابلیت‌های بالش در نظر بگیرید تا بتوانید ارزش خرید خود را محاسبه کنید.
 

Image


در مورد مزایای استفاده از بالش پشت کمری بهتر است بدانید که این بالش‌ها به راحتی می‌توانند ستون فقرات شما را از هر گونه درد و ناراحتی دور کرده و این چنین فرم ظاهری کمر شما را حفظ کنند؛ چرا که اکثر افراد مدت‌های طولانی را مجبور به نشستن هستند و اگر به گودی کمر و ستون فقرات خود توجهی نداشته باشند. صد در صد از نظر ظاهری نخواهند توانست در طولانی مدت ظاهر خود را به بهترین شکل ممکن حفظ کنند. این بالش ها را عمدتا برای فضای اداری و یا استفاده در خودرو بیشتر افراد مورد استفاده قرار می‌دهند و البته شما بهتر است برای کاربرد خانگی خود از هر کدام از این بالش‌های با کیفیت به نحو احسن استفاده کنید.

4649 رتبه بندی این مطلب:
3.7

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

تهران، بلوار نلسون ماندلا، خیابان پدیدار، پلاک 30 واحد 11

info{at}vernatn.com