جوراب واریس ورنا پلاس

جوراب واریس ورنا پلاس

امروزه علم به میزان زیادی پیشرفت کرده است و همین امر سبب شده است شما بتوانید با استفاده از ابزار مناسب بیماری های خود را کنترل کنید. بیماری واریس یکی از بیماریهای مزمنی است که می تواند چالش های زیادی را برای افراد به وجود بیاورد، اما بهتر است بدانید که شما می توانید با استفاده از محصولات مناسب از جمله جوراب واریس این بیماری را به میزان زیادی کنترل کنید و آن را در روند بهبودی قرار دهید. یکی از برندهای محبوب برای این محصول جوراب واریس ورنا پلاس است. در ادامه تلاش می کنیم تا اطلاعات بیشتری را در مورد جوراب واریس ورنا شما قرار دهیم. 
 

Image


چرا به بیماری واریس مبتلا می شویم؟

قبل از آنکه به توضیحات جوراب واریس ورنا پلاس بپردازیم، بهتر است نگاهی به این بیماری داشته باشیم. رگ های بدن زمانی واریسی می شوند که نتوانند کاکرد خود را به درستی انجام دهند. رگ ها یا وریدها دارای دریچه های یک طرفه هستند که از بازگشت خون به سمت عقب جلوگیری می کنند. اما وقتی این دریچه ها به درستی کار نکنند، خون به شروع در جمع شدن رگ ها می کند و همین امر سبب بزرگ شدن رگ ها می شود. بیماری واریس اغلب روی پاها تأثیر می گذارد. 

دلایل احتمالی ابتلا به بیماری واریس

شاید برای افرادی که می خواهند جوراب واریس ورنا پلاس را سفارش دهند این سوال پیش بیاید که دلایل ابتلا به بیماری واریس کدامند! بهتر است بدانید برخی از دلایل احتمالی واریس عبارتند از:

  • چاقی
  • بارداری
  • یائسگی
  • سن بالای 50 سال
  • ایستادن برای مدت طولانی
  • سابقه خانوادگی رگهای واریسی

 

Image

 

علائم واریس 

اگر جوراب واریس ورنا می خواهید بهتر است با علائم این بیماری آشنا شوید. علائم اولیه واریس رگ های برجسته ای هستند که بر روی پا و یا قسمت های دیگر بدن شما به وجود می آیند. پس از مدتی احساس درد، تورم و سنگینی در رگهای بدن به وجود می آید. در برخی موارد این رگ می تواند خونریزی کند و باعث ایجاد زخم شود. به همین دلیل توصیه می شود به محض مشاهده رگ های برجسته بر روی پا و یا قسمت های دیگر بدن خود سریعا برای درمان به پزشک مراجعه کنید. 

درمان بیماری واریس

با توجه به این موضوع که که رگ های واریسی پس از مدتی بسیار دردناک می شوند، درمان این بیماری مسئله ای است که باید مورد توجه قرار گیرد. اولین مسئله ای که می تواند به درمان واریس کمک کند تغییر سبک زندگی است. این امر از بروز بیماری واریس پیشگیری می کند. اگر می خواهید بیماری واریس را مدیریت کنید، به راهکارهای زیر توجه داشته باشید:

  • از ایستادن به مدت طولانی خودداری کنید.
  • وزن خود را متعادل نگه دارید.
  • برای بهبود گردش خون ورزش کنید.
  • از جوراب واریس از جمله جوراب واریس ورنا پلاس استفاده کنید. 
  • در حالت استراحت یا خواب پاهای خود را بر روی متکا یا بالشت قرار دهید. 

 

مشخصات جوراب واریس ورنا پلاس

تا بدینجا در لا به لای توضیحاتی که برای درمان و مدیریت بیماری واریس داریم، به جوراب واریس ورنا پلاس اشاره کردیم. اکنون زمان آن رسیده است که شما را با مشخصات این جوراب آشنا کنیم تا بتوانید با دیدی باز از آن استفاده نمایید. همانطور که می دانید مشتریان قرن بیست و یکم مشتریان هوشمندی هستند که بدون اطلاعات کافی اقدام به خرید نمی کنند. این موضوع می تواند بسیار مهم باشد. زیرا شناخت ویژگی های یک محصول به شما کمک می کند تا محصولی را که با نیازهای شما همخوانی دارد سفارش دهید و از ویژگی های خاص آن بهره مند شوید. 

ویژگی های جوراب واریس ورنا پلاس

در این قسمت ویژگی های این جوراب را به دقت مورد بررسی و تحلیل قرار می دهیم. 

جوراب واریس ورنا پلاس از چه موادی تشکیل شده است؟

این جوراب از مواد مهمی از جمله پلی آمید و الاستین تشکیل شده است و همین امر اثربخشی آن را در درمان بیماری واریس افزایش داده است. پلی آمید یکی از مواد منحصر به فردی است که در جوراب واریس ورنا به کار رفته است. این ماده یکی از پلیمرهای مصنوعی است که اولین بار برای استفاده در صنعت جوراب سازی زنانه مورد توجه قرار گرفت. پس از مدتی ویژگی های خاص این ماده سبب شد که وارد اهداف درمانی شود. از ویژگی های خاص پلی آمید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پلی آمید رطوبت را جذب نمی کند و نفوذ پذیری آن بسیار بالاست. در نتیجه شما با خیالی آسوده می توانید از این جوراب استفاده کنید. 
  • پلی آمید مقاومت بالای حرارتی دارد و همین امر این جوراب را در برابر عوامل محیطی مقاوم کرده است. 
  • پلی آمید مقاومت الکتریکی بالایی دارد، در نتیجه شما دیگر نباید نگران جریان الکتریسته ساکنی باشید که ممکن است در اثر پوشیدن این جوراب بر روی سطح پوست شما پیش بیاید و مشکلات زیادی را برای شما به وجود بیاورد. 

 

تنوع محصول

یکی از مواردی که توصیه می شود افراد مبتلا به بیماری واریس قبل از خرید جوراب های واریس ورنا پلاس به آن توجه داشته باشند، سایز دور مچ پا و دور ساق پا است. به این نکته دقت داشته باشید که اگر به این موضوع توجه نکنید، این جوراب نمی تواند برای اهداف درمانی مورد استفاده قرار گیرد. برای سفارش جوراب های واریس ورنا پلاس به سایز محصول توجه داشته باشید: 

سایز

اندازه مچ دور پا بر حسب سانتیمتر

اندازه دور ساق پا برحسب سانتیمتر

سایز 1

---

---

سایز 2

20 تا 22

26 تا 29

سایز 3

22 تا 24

32 تا 39

سایز 4

24 تا 26

34 تا 42

سایز 5

26 تا 28

38 تا 48

سایز 6

28 تا 30

38 تا 48

سایز 7

30 تا 32

40 تا 50

 

 

بهترین موقع اندازه گیری برای خرید جوراب واریس ورنا پلاس چه موقع است؟

یکی از سوالات پرتکراری که افراد مبتلا به بیماری واریس در زمان سفارش جوراب های واریس ورنا پلاس می پرسند این است که چه موقع مچ پا خود را برای سفارش این محصول اندازه گیری کنند. بهترین موقع اندازه گیری اول صبح است که پا هیچ گونه تورمی ندارد. در نتیجه در این موقع اندازه واقعی پای شما مشخص می شود و این امر می تواند کمک کند تا بهترین محصول را سفارش دهید و با استفاده از آن به درمان بیماری واریس کمک کنید. 

Image

 

 عملکرد جوراب واریس ورنا پلاس

برای شما که می خواهید این جوراب را سفارش دهید؛ مطمئنا این سوال پیش می آید که عملکرد جوراب واریس ورنا پلاس به چه صورت است! در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این جوراب ( و کلا تمامی جوراب های واریس) با عملکرد فشاری کار می کنند. این امر بدین معناست که این جورابها به پا فشار می آورند و رگ های خونی را تحت فشار مضاعف قرار می دهند و همین امر سبب می شود که خون در پا جریان پیدا کند. با جریان یافتن خون در رگهای بدن از تورم و درد جلوگیری به عمل می آید و این امر می تواند نقش بسیار مهمی در کنترل درد و بهبود بیماری واریس داشته باشد. 
 

Image


به طور کلی، مطالعات متعددی بر روی این جوراب ها صورت گرفته اند و همگی آنها بر این امر تاکید می ورزند استفاده از این جوراب ها ( در کنار رعایت موارد دیگر) می تواند نقش بسیار مهمی در درمان بیماری واریس داشته باشد. به همین دلیل کارشناسان سلامتی بر این امر تاکید می ورزند تمامی افرادی که به این بیماری مبتلا هستند، به ویژه در زمانی که در این بیماری در مراحل ابتدایی قرار دارد، باید برای درمان از جوراب واریس استفاده کنند تا بتوانند پیشرفت بیماری را کند کنند. بنابراین، اگر شما و یا یکی از نزدیکانتان به این بیماری مبتلا است بهترین کاری که می توانید انجام دهید، سفارش جوراب های واریس ورنا پلاس است! این کار را پشت گوش نیاندازید و هم اکنون برای خرید این محصول اقدام نمایید و از ویژگی های آن بهره مند شوید. 

چگونه از جوراب واریس ورنا پلاس کنیم؟

همانطور که تا به حال متوجه شده اید روش استفاده از جوراب های واریس ورنا پلاس اهمیت بسیار بالایی در اثر بخشی این محصول دارد. در نتیجه قبل از هر چیزی شما باید روش استفاده از این جوراب را بیاموزید. شما برای پوشیدن جوراب واریس ورنا پلاس باید به صورت زیر عمل کنید:

  • این جوراب را بر روی پا بکشید و به آرامی با کف دست جوراب را در سطح پا پخش کنید و به بالا بکشید. 
  • هرگز این جوراب را فشار ندهید و یا نکشید. 
  • در پوشیدن این جوراب صبور باشید و تمامی مراحل را به آرامی طی کنید.

 

Image

نکات مهم در زمان پوشیدن جوراب واریس ورنا پلاس

اگر می خواهید این جوراب را به پا کنید بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • در زمان پوشیدن این جوراب پا نباید مرطوب یا چرب باشد. در نتیجه هرگز قبل از پوشیدن از کرم مرطوب کننده یا لوسیون بدن استفاده نکنید. 
  • بهترین موقع پوشیدن این جوراب اول صبح است. درست وقتی که پا هیچ گونه ورمی ندارد. بنابراین، اگر می خواهید بهترین نتیجه را از این جوراب بدست بیاورید اول صبح آن را پای خود کنید. 
  • اگر در ساعات دیگری در روز می خواهید این جوراب را به پا کنید باید به این موضوع توجه داشته باشید که ممکن است پای شما متورم باشد. در نتیجه جوراب سخت تر از زمان معمولی به پای شما می رود. در نتیجه صبور باشید و وقت بگذارید تا جوراب از پای شما بالا رود. 

اگر در هر یک از این مراحل ابهامی برای شما وجود دارد، باید این نگرانی را با پزشک و یا داروساز در میان بگذارید و از او بخواهید توضیحات بیشتری را به شما ارائه دهد. این موضوع به شما کمک می کند تا بتوانید از این جوراب به خوبی استفاده کنید. 

چند سال باید از جوراب واریس ورنا پلاس استفاده کنیم؟

شاید بتوان گفت پرتکرارترین سوالی که در زمان خرید جوراب واریس ورنا پرسیده می شود این است که تا چه مدت باید از این جوراب استفاده کرد! پاسخ به این سوال به شدت واریس بستگی دارد. استفاده از این جوراب بین چند ماه تا چندین سال متغییر است. بنابراین، برای پاسخ به این سوال به پزشک خود مراجعه کنید. زیرا پزشک از شدت بیماری اطلاع دارد و بهتر می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند. 

قیمت جوراب واریس ورنا پلاس

با توجه به ویژگی هایی که برای جوراب واریس ورنا پلاس ذکر شد، جای تعجب نیست که شما بخواهید برای خرید این محصول اقدام کنید. برای خرید این محصول تنها به مراکز معتبر مراجعه کنید و هرگز به افرادی و یا مراکز نامعتبر اطمینان نداشته باشید. 

Image


در این مقاله تلاش کردیم تا اطلاعات کاملی را در مورد جوراب واریس ورنا پلاس در اختیار شما قرار دهیم. این جوراب از پلی آمید ساخته شده است و همین امر اثربخشی آن را افزایش داده است. شما باید این جوراب را بر اساس سایز دقیق مچ دو پا و ران خریداری کنید. بهترین موقع برای اندازه گیری برای خرید این محصول صبح است که پا هیچ گونه تورمی ندارد.
 

1093 رتبه بندی این مطلب:
4.3

نوشتن یک نظر

این فرم نام، ایمیل، آدرس IP و نظرات شما را جمع می کند تا بتوانیم نظرات شما را در وب سایت پیگیری کنیم. برای اطلاعات بیشتر، قوانین و مقررات و سوالات متداول ما را بررسی کنید، در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و چگونگی ذخیره اطلاعات شما در اختیار شما قرار می دهیم.
افزودن نظر

انتخابگر پوسته

تهران، بلوار نلسون ماندلا، خیابان پدیدار، پلاک 30 واحد 11

info{at}vernatn.com